A3. Modica: Confermato il libero Nastasi

Scritto da Redazione Volleyball.it  | 
MODICA - L’Avimecc Volley Modica conferma il libero Vincenzo Nastasi.  Il libero è una delle immagini più significative della formazione allenata da D’Amico e il matrimonio tra le parti non è mai stato in discussione. Alla fine di questo lungo iter burocratico Nastasi si conferma come il libero modicano, uno dei più rappresentativi della categoria.
"Questo è il mio quarto anno a Modica e più che mai non vedo l’ora di iniziare. Sono felice del fatto che la società da subito ha espresso la volontà nel riconfermarmi. Di certo non potevo dire di no ad una società che ormai per me è una famiglia e una città che sento come una seconda casa”.


Newsletter Volleyball.it - Iscriviti / Subscribe

* indicates required

Volleyball.it will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing. Please let us know all the ways you would like to hear from us:

You can change your mind at any time by clicking the unsubscribe link in the footer of any email you receive from us, or by contacting us at [email protected] We will treat your information with respect. For more information about our privacy practices please visit our website. By clicking below, you agree that we may process your information in accordance with these terms.

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices here.


💬 Commenti